روش بازسازی ظروف تفلون

روش بازسازی ظروف تفلون

فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم به بررسی روش بازسازی ظروف تفلون بپردازیم. تعمیر بشقاب تفلون و انواع تابه را با بهترین قیمت در تهران برای شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. بازسازی تفلون و سایر ظروف قدیمی یکی از راه های بهبود کیفیت آنها است. مهم ترین عاملی که ما را به تعمیر ظروف تفلون، گرانیتی و سایر ظروف ترغیب می کند، تأثیر زیادی است که کیفیت ظروف مصرفی بر سلامت و کیفیت مواد غذایی دارد، جدای از اینکه در قیمت نوسازی ظروف نیز تفاوت قابل توجهی وجود دارد. برای خرید آن ظرف جدید تا زمانی که دیگ فلزی اصلی هنوز سالم است، تعمیر آن مقرون به صرفه ترین گزینه است

البته لازم به ذکر است که نحوه بازسازی پلاک بر کیفیت پلاک تاثیر می گذارد و اگر تمامی مراحل به درستی انجام نشود عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. و شایان ذکر است که انتخاب کارگاه مناسب علاوه بر تضمین کیفیت و سلامت ظروف می تواند هزینه های کمتری را نیز شامل شود.

شرکت ما متخصص در تعمیر قابلمه تفلون، گرانیت و سایر ظروف در سراسر تهران با مناسب ترین قیمت برای شما می باشد. با ما همراه باشید تا در مورد نحوه ترمیم انواع ظروف و هزینه های آنها بیشتر صحبت کنیم. تعمیر کانتینر افراسبی خدمات تعمیر کانتینر را با بهترین قیمت در سراسر تهران به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

روش بازسازی ظروف تفلون

بازسازی تفلون راه حل استفاده مجدد از ظروف

یکی از ظروف پر استفاده مردم، ظرف تفلون است و به دلیل ویژگی های بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. با گذشت زمان، صفحات تفلون نیاز به تعمیر خواهند داشت. برای بازسازی تفلون باید با مراکزی تماس بگیرید که مراحل کار را به صورت کاملا استاندارد انجام می دهند.

ظروف تفلون متنوع هستند و از اقلام آشپزخانه پرکاربرد هستند. ماهیتابه و انواع قابلمه از جمله ظروفی هستند که زودتر از سایر وسایل آشپزخانه خراب می شوند.

اهمیت بازسازی ظروف تفلون

بشقاب های تفلون مزایای زیادی دارند از جمله نچسبیدن غذا به دیوار و تمیز شدن آسان، همه این مزایا به دلیل نچسب بودن دیواره و بدنه عالی است. جدا از تمام این مزایا، اگر دیواره های ظرف آسیب ببیند، می تواند برای سلامتی بسیار مضر و خطرناک باشد. زیرا اگر دیوار آسیب ببیند آهن وارد غذای شما می شود و این عامل برای سیستم بدن شما بسیار خطرناک است

بازیابی ظروف تفلون آسیب دیده و آسیب دیده قدیمی می تواند یکی از راه های اصلاح و بهینه سازی آنها باشد. همچنین می توانید با بازیابی ظروف شکسته در پول خود صرفه جویی کنید. البته لازم به ذکر است که اگر آسیب لایه تفلون بسیار زیاد است، بهتر است فقط آن را تعویض کنید

روش بازسازی ظروف تفلون

 تفلون روشی مناسب برای نو کردن ظروف

موادی که برای بازسازی تفلون استفاده می شود، مرغوب و درجه یک هستند. ظروف بازسازی شده از نظر کیفیت مشابه ظروف جدید خریداری شده در بازار هستند. به جای خرید ظروف، می توانید ظروف تفلون آسیب دیده را برای ترمیم تفلون به سادگی به دست متخصصان بسپارید.

چه ظروفی نباید بازسازی بشوند؟

امروزه امکان ترمیم ظروف تفلون، گرانیت، چدن و ​​سرامیک وجود دارد. اما ظروف مسی و لعابی قابل ترمیم نیستند. به دلیل ظرفیت حرارتی ظروف مسی در کوره های حرارتی ذوب می شود و بازسازی آنها تقریبا غیرممکن است.

البته لازم به ذکر است که ظروف تفلون، گرانیت، چدن و ​​سرامیک تا زمانی که قسمت اصلی تابه حفره دار یا نازک نشده باشد قابل ترمیم و ترمیم هستند. پس به این نکته نیز توجه کنید..

انواع بازسازی ظروف  تفلون

خدمات تعمیرات بازسازی ظروف در کارخانه بازسازی ظروف به دلیل تاثیرات زیاد کیفیت ظروف در سلامتی بدن وکیفیت غذاها انجام میشود برای همین در کارخانه ما بازسازی ظروف با بالاترین کیفیت و بهترین متریال انجام میشود و علت دیگر بازسازی ظروف تفاوت قیمت بازسازی نسبت به قیمت بالای ظروف است و تا زمانی که فلز اصلی ظروف سالم باشد قابل بازسازی است

البته باید در نظر گرفت که نحوه بازسازی ظروف در کیفیت آن  ظرف تاثیر دارد و اگر تمامی مراحل به طور صحیح انجام نشود عوارض جبران ناپذیری به همراه دارد. و باید در نظر گرفت انتخاب کارگاهی مناسب می‌تواند علاوه بر تضمین کیفیت و سلامت ظروف هزینه کمتری را در بر بگیرد

در نظر داشته باشید نحوه بازسازی ظروف و متریال مورد استفاده در سلامتی بدن و کیفیت غذا ها تاثیر مستقیم دارد و اگر به طور صحیح انجام نشود عوارض جبران ناپذیری را به بار می آورد.

کارخانه ما به طور تخصصی و با متریال با کیفیت و قیمتی قیمتی مقرون به صرفه بازسازی ظروف شما را انجام می دهد تا رضایت کافی را که هدف غایی ماست داشته باشید.

روش بازسازی ظروف تفلون

مراحل تعمیر و بازسازی ظروف تفلون

در این قسمت به بررسی مراحل تعمیر و بازسازی ظروف تفلون پرداخته و یک به یک توضیحات داده می شود.

تمیزکردن ظروف

برای شروع فرآیند بازسازی یک ظرف تفلون قدیمی، ابتدا باید ظرف تفلون را کاملا تمیز کنید. برای این منظور از مواد شوینده مناسب استفاده شده و کاملا شسته می شود. با استفاده از یک اسفنج نرم یا برس مخصوص می توان به راحتی مواد چسبنده و سخت را از سطح بشقاب های تفلون پاک کرد.

پس از شستن ظروف، آنها را به خوبی و با احتیاط خشک می کنند تا از ایجاد لکه های جدید و خوردگی جلوگیری شود.

بررسی آسیب‌ها

قبل از بازسازی ظروف تفلون قدیمی، باید بررسی کامل و شناسایی آسیب ها انجام شود. این بررسی ممکن است شامل عواملی مانند شناسایی خطوط، ترک‌ها و ترک‌های روی سطح ظرف باشد. اگر صدمات جدی یا ترک های زیادی روی سطح ظرف وجود داشته باشد، تعمیر ممکن است ممکن نباشد یا مقرون به صرفه باشد.

روش بازسازی ظروف تفلون المپیک

بازسازی ظروف تفلون درشرایط ایده آل وبی خطر

بازسازی تفلون در حالتی انجام می شود که به راحتی از ظرف خارج نمی شود.

این ماده بسیار قوی است. این کاملاً غیر چسبنده است زیرا مواد شیمیایی در آن وجود دارد.

هزینه های بازسازی تفلون مقرون به صرفه است. لیست قیمت نوسازی تفلون و ماهیتابه در سایت ها و شرکت های فعال در این زمینه تعیین می شود. قیمت ها بر اساس اندازه ظرف و میزان مواد استفاده شده تعیین می شود.

انجام این سرویس برای افرادی که مدت زیادی از ظروف خود استفاده می کنند ضروری است. زیرا برای به بازسازی آن هزینه کمی می پردازند.

اگر تفلون با حرارت زیاد به سطح ظرف بچسبد، احتمال بالا آمدن تفلون از سطح ظرف وجود دارد.

مجموعه ما از بهترین روش ها برای بازسازی استفاده می کند. در نهایت ظرف مانند یک ظرف جدید اصیل به دست مشتری می رسد.

این شرکت در تمام طول سال فعالیت می کند و سفارشات از مناطق مختلف ایران دریافت می شود.

چه زمانی برای بازسازی ظروف اقدام کنیم

به طور کلی هنگام استفاده از صفحات تفلون، صفحات چدنی، صفحات سرامیکی و صفحات گرانیتی، کیفیت پوشش روی صفحه در کارایی صفحه و سلامت خانواده بسیار مهم است. با توجه به وجود برخی محصولات و ظروف بی کیفیت در بازار، گاهی اوقات در مدت کوتاهی پس از استفاده از ظروف جدید، متوجه می شوید که روکش تفلون در حال کنده شدن است و یا پوشش سرامیکی آن خاصیت نچسب لازم را ندارد. . در این مواقع استفاده از ظروف به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا اگر لایه ای خراشیده یا کنده شود، آن لایه آسیب دیده و دیگر استحکام و تداوم لازم را ندارد. بدترین کار استفاده از این ظرف است. زیرا هنگام پخت و پز و استفاده از بشقاب های خراشیده به تدریج روکش تفلون را مصرف می کنیم. پوشش های تفلون، سرامیک و گرانیت خود خطرناک نیستند، آنچه برای سلامتی خطرناک است استفاده از صفحاتی است که روکش آن ساییده یا خراشیده شده و در اثر استفاده مجدد، باقیمانده پوشش از صفحه جدا شده و وارد غذا می شود. . پس اولین نکته مهم این است که در مراقبت از بشقاب (استفاده از قاشق چوبی) دقت کنید و در صورت خراشیدگی روکش تفلون و غیره روی بشقاب حتی اگر کوچک است از آن استفاده نکنید.

ظروف تفلون

بازسازی تفلون مفید است یا مضر

به یاد داشته باشید که اگر در بازسازی قابلمه تفلون از مواد درجه یک استفاده نکنید، باید بگویم که فرآیند نوسازی معایب زیادی دارد و برای بدن مضر و سرطان زا است. کارشناسان در این مورد نظرات متفاوتی دارند. برخی از کارشناسان نظر مثبتی در این مورد دارند زیرا معتقدند روند اجرا کاملاً مشابه تولید ظروف تفلون جدید بوده و در نتیجه کاملاً بهداشتی است. بازسازی ظروف تفلون، ظروف چدنی و غیره مهم است. فرآیند بازسازی باید به طور کامل انجام شود و از مواد اولیه تفلون استاندارد استفاده شود. به طور کلی تعمیر ظروف تفلون (نوسازی ظروف تفلون)، بازسازی ظروف سرامیکی، بازسازی ظروف چدنی اساساً مشکلی ندارد زیرا در این فرآیند پوشش قبلی به هیچ وجه قابل تعمیر نیست. در طول فرآیند ترمیم، لازم است پوشش قبلی به طور کامل برداشته شود و به سطح خام فلز برسد. از این مرحله به بعد، کل فرآیند پوشش تفلون و گرانیت دقیقاً مشابه فرآیند تولید ظروف جدید است و به هیچ وجه برای سلامتی مضر نیست

چگونه تفلون سوخته را تمیز کنیم

ظروف و ظروف تفلون برای پخت و پز و پخت و پز بسیار مفید هستند، اما اگر به درستی تمیز نشوند عمر کوتاهی خواهند داشت، به خصوص اگر غذا در هنگام شستن بسوزد یا خراشیده شود. خراش ها و لکه های روی تفلون عملکرد پخت را تا حد زیادی کاهش می دهد و فرآیند پخت را برای شما خسته کننده و کند می کند.

چگونه تفلون سوخته را تمیز کنیم؟

با سرکه و جوش شیرین

1 _ ابتدا ظروف تفلون را با سرکه و جوش شیرین تمیز می شویید

2 _ داخل یک ظرف یک فنجان آب، دو قاشق غذا خوری جوش شیرین و نصف فنجان سرکه را درون آن بریزید.

3_ بعد از اینکه این مواد را به خوبی هم زدید داخل ظروف تفلون بریزید وبگذارید با شعله ی متوسط خوب بجوشد

4_ بعد از 10 دقیقه ظرف را برداشته و مواد داخل آن را خالی کنید

5_ سپس ظرف خود را با اسکاچ و مایع ظرف شویی بشویید ( از سیم ظرف شویی استفاده نکنید)

6_ سپس با یک پارچه ظرف تفلون خود را خشک کنید. ( قبل از ایتفاده مجدد ظرف خود را به خوبی خشک کنید)

ظروف تفلون

نحوه استفاده از روغن گیاهی برای بازسازی ظروف تفلون سوخته

 1_ ابتدا ظرف خود را به خوبی بشویید و پاک کنید

2_ ظرف خود را روی اجاق گاز با دمای پایین بگذارید تا گرم شود .

3_ فر را تا دمای 300 درجه فارنهایت داغ کنید (149 درجه سانتی گراد)

4_ روغن را کاملا به ظرف آغشته کنید طوری که کاملا سطح ظرف را پوشش دهد.(روغنی که شور نباشد)

5_سپس به مدت 2 ساعت در فر بگذارید.

6_ بعد از دوساعت فر را خاموش کنید.

7_ اجازه دهید ظرف به مدت یک شب بماند تا خشک شود.

نتیجه نهایی روغن کاملا با نفوذ به خراش یا بریدگی های ظرف آن را بازسازی می کند.

بازساری ظروف تفلون با استفاده از روغن نارگیل

1_ابتدا ظرف را بشویید و بعد کاملا خشک کنید.

2_ظرف به مدت 3 دقیقه روی اجاغ گاز با شعله پایین قرار بگیرد تا تحت دمای متوسط اجاغ گاز قرار بگیرد .

3_ بعد از اضافه کردن 2 قاشق روغن نارگیل بگذارید تا با دمای کم تا 2 دقیقه بماند

4_ ظرف را بردارید و بچرخانید تا تمام سطح به این روغن آغشته شود.

5_ مجدد روی اجاغ گاز بگذارید تا داغ شود و روغن داخل آن بسوزد تا دود از آن بلند شود( این یعنی ظرف شما درحال بازسازی است)

6_ در این مرحله ظرف را کنار بگذارید تا خنک شود .

7_ وقتی تفلون خنک شد هنوز مقداری روغن داخل ظرف باقیست که آن را باحوله کاغذی با کتان پاک کنید تا ظرف شما کاملا تمیز شود در این مرحله آماده استفاده است.

روش بازسازی ظروف تفلون

خدمات ما

کارخانه بازسازی ظروف ما  با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و همچنین بهترین پوشش های صنعت به شما این اطمینان را می دهد که بشقاب های خود را بی دغدغه و بی دغدغه به دست ما بسپارید. نگرانی در مورد آنها در استفاده مجدد از آشپزی خانگی.

توصیه ما در هنگام خرید ظروف تفلون و گرانیتی حتما باید برند و برچسب سازنده باشد. برخی از این تولیدکنندگان در هنگام فروش مواد دارای ضمانت تعویض از یک تا ده سال هستند. از طرفی اعلام کردند که در صورت نیاز به تعمیر پلاک، نمایندگی فروش از طرف کارخانه تعمیر آن را در کارخانه به عهده می گیرد اما در غیر این صورت جای نگرانی نیست و همچنان می توانید مشاوره بگیرید.

شماره تماس: 09102163861

09915475038

آدرس: تهران، میدان المپیک، خیابان ایرانیان، جنب درمانگاه کیمیا، پلاک 27، تعمیرات تخصصی المپیک

با ما تماس بگیرید!

برای بازسازی ظروف با کارشناسان ما به شماره 09102163861 تماس حاصل فرمایید!

مطالبی که بهتر است بخوانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ثبت درخواست بازسازی ظروف
1انتخاب نوع ظروف
2ثبت آدرس
3ثبت زمان ارسال
4توضیحات اضافی
جنس ظروف(Required)