آیا بازسازی ظروف چدن سرطان زاست

آیا باز سازی ظروف چدن سرطان زاست

فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم به بررسی اینکه آیا بازسازی ظروف چدن سرطان زاست بپردازیم.

چدن یک آلیاژ مقاوم است و تولید آن در صنعت هزینه و زمان بیشترینسبت به ظروف دیگر نیاز دارد. ظروف چدنی ارزش بالایی دارند و بازسازی آنها از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود

اگر شما هم در آشپزخانه خود ظروف نچسبس دارید که نیاز به تعمیر دارد و همیشه هزینه ی زیادی بابت تعویض آنها می پردازید چون از سرطانزا نبودن بازسازی آنها اطمینان ندارید پیشنهاد می شود که این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

آیا بازسازی ظروف چدن سرطان زاست

ایتدا شما باید مجموعه ای را پیدا کنید که این کار با مواد مرغوب و دستگاه های مناسب و دقت بالا انجام بدهند تا دراین صورت شما از بازسازی و تعمیر ظروف خود اطمینان حاصل کنید و از سرطانزا نبودن بازسازی آنها مطمئن شوید این ابتدایی ترین و در عین حال مهم ترین اقدام است .

مجموعه ی ما دارای کادر حرفه ای و دستگاه های مناسب و مواد مرغوب وظیفه ی بازسازی ظروف شما را به عهده می گیرد و با دقت و ظرافت در کار به شما این امکان را می دهد تا شما از سرطانزا نبودن بازسازی ظروف خود اطمینان حاصل کنید.

زمان تعمیر و بازسازی ظروف چدن| آیا بازسازی ظروف چدن سرطان زاست

از محبوبیت های ظروف چدن می توان به پخش حرارت به طور یکنواخت وصورت متوازن که باعث می شود غذا به خوبی پخته شود اشاره کرد این ظروف نچسب به مرور روکش نچسب آنها از سطخ ظرف جدا می شود و خاصیت عدم چسبندگی خود را از دست می دهد و استفاده از این ظروف در این حالت امکان دارد سلامتی شما را به خطر اندازد در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای تعویض این ظروف که هزینه ی زیادی در پی دارد و احتمال اصل بودن آنها بسیار پایین است ظروف را بازسازی کنید.

آیا بازسازی ظروف چدن سرطان زاست

تعمیر ظروف چدن برای سلامتی مضر است

اینکه بازسازی تفلون و ظروف نچسب چدنی مضر و خطرناک است پایه و اساس علمی و ثابت شده‌ای ندارد. در واقع اگر در هنگام بازسازی ظروف نچسب از مواد با کیفیت و ابزارهای پیشرفته استفاده شود، نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه مانند این است که ظرف نویی را تازه خریداری کرده و از آن استفاده می‌کنید

اینکه می گویند آیا بازسازی چدن سرطان زاست  پایه و اساس علمی ندارد زیرا اگر بازسازی ظروف با استتفاده از مواد مرغوب و دستگاه های مناسب و با دقت و ظرافت بسیار انجام شود هیچ ظرری برای شما و سلامتیتان ندارد.

بازسازی ظروف اصول و قاعده خاص خود را دارد و موادی که از آنها استفاده می کنند مهم است اگر این مواد مرغوب نباشند یا از دستگاه های مناسب استفاده نشوند و با دقت و طرافت انجام نشود امکان اینکه سلامتیتان را به خطر اندازد وجود دارد.

اصولی که حتما مراکز بازسازی ظروف باید رعایت کنند

باید در طی بازسازی ظروف پوشش قبلی به طور کامل ازبین برود وگرنه این مواد مضر به داخل غذا ورود پیدا می کنند در این صورت سلامتیتان به خطر می افتد.

در صورت استفاده نکردن از مواد مرغوب در بازسازی ظروف این مواد به سرعت از سطح ظرف جدا می شوند و رسوب این مواد به داخل غذا دستگاه گوارش شما را به خطر می اندازد

باز سازی ظروف چدن

نکات طلایی نگهداری ظروف چدن:

برای شستن این ظروف نیاز است که از ابر ها یا اسکاج که زبر نباشد استفاده کنید . اگر ظروفتان سالم باشد به سرعت تمیز می شود.

تا حد امکان از گذاشتن این ظروف در ماشین ظرفشویی خودداری کنید .قرص های ماشین ظرفشویی و نمک داخل ماشین ظرفشویی باعص ازبین رفتن سطح نچسب این ظروف می شوند .

ظروف چدن را خالی روی حرارت گاز مخصوصا حرارت زیاد نگذارید و پس از اتمام پخت و پز هم به سرعت زیر آب سرد نبرید

برای هم زدن مواد نمکی یا تف دادن مواد اسیدی از این ظروف استفاده نکنید

از تف دادن به مدت طولانی و بدون روغن در ظروف چدن خودداری کنید اما با روی شعله ی ملایم و در مدت کوتاه استفاده از این ظروف مشکلی بوجود نمی آورد.

بازسازی ظروف چدن

چگونگی تعمیر ظروف چدن| آیا بازسازی ظروف چدن سرطان زاست

بازسازی ظروف چدن شامل چه چیزهایی می شود:

جداسازی براساس ظخامت

رسیدن به چدن خام با استفاده از دستگاه های مناسب که پوشش داخلی این ظروف را ازبین می ببرد

جرمگیری این ظروف با استفاده از ترکیبات ویژه و مواد مرغوب طوری که چیزی از پوشش قبلی برجای نماند

پوشاندن روکش گرانیتی به صورت دولایه و چندلایه با صخامت مناسب

تعمیر پوشش بیرونی و رنگ کردن پوشش بیرونی ظرف

با ما تماس بگیرید!

برای بازسازی ظروف با کارشناسان ما به شماره 09102163861 تماس حاصل فرمایید!

مطالبی که بهتر است بخوانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ثبت درخواست بازسازی ظروف
1انتخاب نوع ظروف
2ثبت آدرس
3ثبت زمان ارسال
4توضیحات اضافی
جنس ظروف(Required)