بازسازی ظروف گرانیتی

بازسازی ظروف گرانیتی

فهرست مطالب

بازسازی ظروف گرانیت در غرب تهران

در این مقاله قصد داریم تمام مزایا و معایب بازسازی میز گرانیتی را بررسی کنیم. زیرا این ظروف نسل جدید ظروف آشپزخانه هستند و از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند. متقاضیان زیادی برای خرید این نوع ظروف وجود دارد، بسیاری از افراد نمی دانند که امکان ترمیم این نوع ظروف وجود دارد و نیازی به هزینه مجدد برای خرید ظروف جدید نیست. در این مقاله نحوه تعمیر ظروف با روکش گرانیتی را به شما می گوییم. همچنین در پایان اگر اطلاعات بیشتری در خصوص بازسازی ظروف تفلون در غرب تهران دارید می توانید با شماره های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

 

اهمیت بازسازی ظروف گرانیتی

زمانی که تابه های سرامیکی نچسب وارد بازار شدند، پس از مدت کوتاهی قدرت نچسب خود را از دست دادند، همچنین از نظر ساختاری، پوشش سرامیکی مقاومت کمتری در برابر حرارت دارد، از سوی دیگر، تابه های تفلون خاصیت نچسب خود را برای مدتی حفظ کرده اند. مدت خیلی زیادی. اما همیشه گفته اند ظروف تفلون برای سلامتی مضر است. جدا از اینکه ذرات تفلون جدا شده در صورت ورود به غذا باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شوند، در دمای بالا این ظروف گازهای سمی آزاد می کنند که اثرات بسیار مضری بر سلامت غذا می گذارد. اهمیت قیمت بازسازی ظروف گرانیتی پس از این موارد بسیار قابل تأمل بوده است. ما ظروف روکش گرانیتی را با بهترین مواد و پیشرفته ترین تکنولوژی تعمیر می کنیم، هیچ گونه ناخالصی و فلزات سنگینی در ترکیب آن وجود ندارد، بنابراین می توانید با خیالی آسوده از این ظروف استفاده کنید.

 

بهترین زمان برای تعمیر ظروف با روکش گرانیتی

روکش ظروف گرانیتی مانند روکش ظروف تفلون عمر محدودی دارد، اگرچه عمر طولانی تری نسبت به ظروف تفلون دارد. هنگام خراشیدن این ظروف، قبل از اینکه خاصیت نچسب آن کاهش یابد یا لایه های آن جدا شده و به داخل غذا نفوذ کند، لازم است. برای بازسازی در مورد ترمیم این نوع ظروف باید دقت شود که تعمیر ظروف گرانیتی به مراکز معتبر و قابل اعتماد سپرده شود تا کار به صورت کاملا حرفه ای و بهداشتی انجام شود.

 

مراحل ترمیم ظروف گرانیتی

برای از بین بردن پوشش و رنگ قدیمی، ابتدا ظروف را در فر قرار می دهند، سپس به راحتی خرد می شوند.

پس از آن مرحله سندبلاست انجام می شود، سندبلاست فرآیندی است که هوای پرفشار را با ماسه پاشیده شده به داخل ظرف ترکیب می کند که هر گونه پوشش قدیمی باقی مانده را از ظرف پاک می کند.

هنگامی که ظرف به فلز یا آلیاژ خالص تبدیل شد، وارد مرحله پوشش گرانیت می شود.

اگر دقت زیادی داشته باشید مراحل بالا ظروف غذاخوری را به طور کامل بازسازی می کند، بنابراین استفاده از ظروف بازسازی شده مشکلی ندارد و به صرفه نیز می باشد.

 

چگونه از آسیب دیدن ظروف گرانیتی پس از بازسازی جلوگیری کنیم؟

ظرف خالی غذا را برای مدت طولانی روی حرارت نگذارید.

درست است که می توان در این ظروف بدون روغن هم پخت، اما برای ماندگاری بیشتر این ظروف، گاهی بهتر است غذا را با روغن طبخ کنید تا گرانیتا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

تا حد امکان از قرار دادن مستقیم مواد حاوی نمک روی این ظروف خودداری کنید.

در پایان

در این مقاله تمامی تعمیرات ظروف گرانیتی را از نظر بهداشتی و اقتصادی بررسی کرده ایم، تمامی مراحل بازسازی با روکش گرانیتی برای مشتریان عزیز مشخص شده است. برای داشتن بهترین تجربه در زمینه تعمیر ظروف با روکش گرانیتی می توانید با همکاران ما تماس گرفته و با قیمت پس انداز کنید.

 

سوالات متداول

آیا تعویض ظروف امن تر از بازسازی آنها نیست؟

در بازسازی ظروف گرانیتی همانطور که در بالا توضیح دادیم ظروف اساساً بازسازی می شوند، هزینه تقریبی بازسازی ظروف گرانیتی برای قابلمه های کوچک چهل و پنج هزار تومان و برای قابلمه های بزرگ هشتاد و پنج هزار تومان می باشد و سایز ظرف بر اساس قطر داخلی آن است. مشخص می شود با وجود اینکه قیمت یک سرویس قابلمه حدود دو و نیم میلیون تومان است. قیمت بازسازی سرویس پنج تکه حدود چهارصد هزار تومان است.

 

آیا امکان بازیابی ظروف بیش از یک بار وجود دارد؟

بله، تا زمانی که فلز اصلی ظرف از نظر ساختاری سالم و دارای ضخامت مناسب باشد، امکان ترمیم آن نیز وجود دارد.

 

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

ما مفتخریم که در زمینه مرمت ظروف آشپزخانه در غرب تهران بهترین هستیم، از بهترین متریال، کارشناسان حرفه ای و تجهیزات به روز و استاندارد استفاده می کنیم که ما را از سایر رقبا متمایز می کند.

تعمیرات تخصصی المپیک

با ما تماس بگیرید!

برای بازسازی ظروف با کارشناسان ما به شماره 09102163861 تماس حاصل فرمایید!

مطالبی که بهتر است بخوانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ثبت درخواست بازسازی ظروف
1انتخاب نوع ظروف
2ثبت آدرس
3ثبت زمان ارسال
4توضیحات اضافی
جنس ظروف(Required)