بازسازی ظروف مسی

بازسازی ظروف مسی

فهرست مطالب

بازسازی ظروف مسی و شستشوی آنها در تهران

بازسازی ظروف مسی یکی از سودآورترین کارهایی است که می توانید در صورت آسیب دیدن ظروف مسی انجام دهید. ظروف مسی بسیار ارزشمند هستند و به جای صرف هزینه برای خرید ظروف مسی، می توانید این ظروف گرانبها را با هزینه کمتری برای استفاده مجدد بازگردانید.

اساساً مس پنج برابر بهتر از آهن و حتی بیست برابر بهتر از فولاد ضد زنگ گرما را هدایت می کند. به لطف رسانایی حرارتی عالی مس، گرما در ظروف مسی به طور یکنواخت‌تر از قابلمه‌ها و تابه‌های سنتی توزیع می‌شود.

ظروف مسی ویژگی های زیادی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید و از آنها بهره برداری کنید. از آنجایی که هر چیزی در دنیا ممکن است زمانی آسیب ببیند، ظروف مسی نیز به دلایل مختلف از جمله استفاده نادرست و مواد نامناسب و … آسیب می بینند، می توانید ظروف مسی خود را مانند سایر ظروف ترمیم کنید.

یکی دیگر از کارهایی که در بازسازی ظروف مسی می توان انجام داد سفید کردن ظروف مسی است که به معنای سفید کردن ظروف مسی با قلع است.

می توانید ظروف مسی خود را بعد از خرید، قبل از استفاده یا بعد از یک یا دو سال استفاده، به یک خشکشویی ظروف مسی ببرید تا آنها را بشویید.

بازسازی ظروف تفلون در غرب تهران را می توانید به مجموعه المپیک بسپارید. این مجموعه با تیمی متخصص به بهترین نحو ظروف مسی شما را شستشو می دهد. و با خیال راحت می توانید ظروف مسی خود را با آنها بسپارید.

مزایای ظروف مسی:

انسان ها حدود 9000 سال است که از مس استفاده می کنند. این ماده بادوام، بهداشتی و مقاوم در برابر خوردگی است. مهمترین ویژگی مس آن را به یک ماده پایه عالی برای قابلمه و تابه تبدیل می کند. این یک رسانای حرارتی عالی است.

  • مس یک رسانای عالی و عامل انتقال حرارت است و آن را به گزینه ای عالی برای پخت و پز با حجم بالا تبدیل می کند. بسیاری از سرآشپزها از تابه های مسی برای طبخ غذاهایی که نیاز به کنترل حرارت بیشتری دارند استفاده می کنند.
  • در تابه های مسی غذا نسبت به تابه های دیگر لذیذتر است، زیرا در تابه های مسی حرارت به طور یکنواخت پخش می شود و گرما را بیشتر از تابه های دیگر حفظ می کند و باعث سفت شدن غذا می شود.
  • مس یکی از عناصر ضروری در روند خون سازی و کم خونی است و پختن غذا در ظروف مسی کم خونی شما را کاهش می دهد.

اکنون که از فواید ظروف مسی مطلع شدید، به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید و یا اگر در منزل خود ظروف مسی دارید که به دلایلی آسیب دیده اند، می توانید آن ها را به زمان اولیه خود برگردانید.

پیشنهادی : قیمت بازسازی ظروف

معایب ظروف مسی

علاوه بر مزایا، تمامی لوازم خانگی دارای معایبی نیز هستند که در زیر برخی از معایب ظروف مسی را خدمت شما عرض می کنم:

 

  • اگر مصرف غذا در ظروف مسی زیاد باشد باعث رها شدن مس در تابه زیر غذا می شود و آسیب هایی مانند: افسردگی، بیش فعالی در کودکان، بی خوابی و سایر عوارض در بدن انسان ایجاد می کند.
  • یکی دیگر از معایب ظروف مسی اکسید شدن سریع آنهاست که برای بدن انسان بسیار خطرناک است.
  • ظروف مسی سازگاری بالایی با مواد غذایی دارند و باعث مسمومیت غذایی می شوند، بنابراین باید ظروف مسی خود را به موقع ترمیم کنید. با سفید کردن ظروف مسی خود می توانید از آسیب آن جلوگیری کنید.

نکات مهم در استفاده از ظروف مسی

بهتر است قبل از استفاده برای اولین بار شیر را در ظروف مسی یک بار بجوشانید سپس شیر را آبکش کرده و ظرف را خشک کنید. و از آن استفاده کنید.

برای شستن ظروف مسی از مواد شوینده ساینده قوی استفاده نکنید، می توانید برای شستن ظروف مسی از آب گرم، پارچه مرطوب و ضد عفونی کننده دست استفاده کنید.

هرگز ظروف مسی را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

ظروف مسی با ظروف استیل سنتی بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، کف تابه های مسی به اندازه تابه های فولادی ضد زنگ کارخانه صاف نیست و مستعد تاب خوردن است. پس در استفاده از تابه مسی روی شعله مناسب تابه دقت کنید. تا شکل قابلمه عوض نشود. البته باید گفت نرمی ظروف مسی یکی از ویژگی های ظروف مسی است.

 

اگر اجاق گاز با اجاق شیشه ای یا سرامیکی دارید، توصیه می شود از قابلمه ها و تابه های مسی با دیواره ضخیم استفاده کنید، زیرا در معرض حرارت کمتر تاب می یابند.

چگونه اصالت ظروف مسی را تشخیص دهیم

ظروف مسی طرفداران زیادی دارد و یکی از بهترین ظروف است. و هرکسی که بخواهد یک غذای جا افتاده و خوشمزه را تجربه کند و به سلامتی خود آسیب نرساند می تواند از ظروف مسی استفاده کند. اما امروزه نحوه تشخیص اصالت ظروف مسی به یک مشکل تبدیل شده است.

تعمیرات تخصصی المپیک

با ما تماس بگیرید!

برای بازسازی ظروف با کارشناسان ما به شماره 09102163861 تماس حاصل فرمایید!

مطالبی که بهتر است بخوانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

ثبت درخواست بازسازی ظروف
1انتخاب نوع ظروف
2ثبت آدرس
3ثبت زمان ارسال
4توضیحات اضافی
جنس ظروف(Required)